Godmorgon

Äntligen uppe eller hur ska jag säga?
Vaknade runt halv tolv då fastnade jag för en film på canal + first. sen gick jag ner för att äta frukost och då kollade anne på någon beck film som jag fastnade för och bäddade ner mig i soffan. Nu är jag uppe och har klätt på mig och ska gå ner och börja med trappen som jag har pratat om tidigare.

Ikväll ska jag leka med bella, henne har jag inte sett på evigheter.
henne saknar jag och det ska bli skönt att få berätta ut allt som har hänt medans hon har varit borta.

Vet faktiskt inte fortfarande hur jag mår, men jag vet att jag ska glömma allt du har sagt!


image264
Denna bjuder jag på endast för att jag mår så dåligt inombords!

Kommentarer
Postat av: LIA FLORENZ

så fin blogg du har :)

Postat av: Tobias

svar: haha under 06 kanske men inte 07 :D

2008-01-03 @ 15:31:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback