En stanrunda

Nu är jag hemkommen från en stanrunda med bellut!
det var trevligt och den avslutade på ungdomsmottagningen!
Jag köpte även lite inköp också helt otroligt jag som inte har några pengar!
Märkte att jag hade 153 kr kvar på mitt HM kort jag fick i julklapp sådär köpte
jag badylotion och en svart långärmad tröja. Sen hittade jag en kjol/klänning
på gina som hade gått ner till 49 kr och kände att jag bara behövde den!
Sen gick vi ner till dinsko/nilsson och skulle kolla och där hittar jag
ett par så fina pumps att jag skulle göra allt för att få dom!
Så ringde hem och beklagade över att jag inte hade några pengar
och helt plötsligt så har jag dom i en kasse!
Fick låna pengar av bellut till dom så länge för anne tyckte att jag
var värd dom så ska ge pengar till bellut imorgon! Jippie!
Dom blir att inviga på lördag!

Ikväll ska jag träna med bellut också, det ska bli skönt!
Sover även hos pappa som jag är hos nu!
Hej hej
Bild på skorna och kläderna kommer inomkort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback