Det är grönt nu

Igår blev en lyckad kväll. Början med mys hos andy med elvis och elin!
Sen drar vi fyra vidare till Marcus i stan, utsikt över trädgårdstorget. Fint!
Sen hamna alla på hans lilla balkong, när han skulle fimpa sin cigarett kom den på en tjej
nere på gatan, tur märkte hon inget men vad vi skrattade!
Sov hemma gjorde jag med, mycket skönt när jag vaknde vid halv ett idag!

Idag har jag även vart på lite fika hos min gammelfarmor i Motala!
Det blir som alla andra gånger lite små bråk och lite konstiga dissningar på vissa
personer. Men jag satt mest och halv sov under tiden vi var där. god mat fick vi iallfall!
När jag kom hem gick jag och mötte madde och önskade henne grattis!
Nu ska jag sova, är super trött och det är ju skola imorgon!
Tråkigt! Börjar med idrott kvart i tolv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback