Dagens

DAGENS PLAYLIST: "all musik"
DAGENS KLÄDSEL: Glansiga leggins, långärmad tröja och en hängsleklänning
DAGENS DUSCH: Igår vid nio
DAGENS FRISYR: utsläppt med luggen bakåt
DAGENS SMINK: Mascara , rouge och läppglans
DAGENS PARFYM: Hade ingen med mig till pappa
DAGENS HÄNDELSE: min ena klack gick av och TK fyller 18
DAGENS PLANER: Köpa alkohol
DAGENS VILL HA: En ny klänning tills imorgon
DAGENS SAKNAD: säger jag inte
DAGENS DROG: Cigg och läppglans
DAGENS TRÅKIGASTE: Lång PA
DAGENS FINASTE:  hemligt
DAGENS KÖP: Har inte köpt något än men alkohol ikväll
DAGENS MAT: Grekiska biffar med klyftpotatis och thatziki
DAGENS SJUKA: Jävla ont i mage
DAGENS MÅENDE: Upp och ner

Kommentarer
Postat av: mimmi.

jag snor din "dagens"

2008-01-25 @ 17:22:08

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback