brrr!

Sådär nu har jag kommit in i värmen igen och ska hämta mina popcorn i trappan.
Var ute en sväng förut med micke, det var trevligt men läskigt.
Gick nästan genom trollskogen, sen gick vi vid kohagen som var ännu läskigare.
Sen blev det för kalt och vi bestämde oss för att han skulle hem till och jag till mig.
men om han vågar kommer han förbi om ett tag. Får vel hoppas på det bästa så
man slipper vara själv i kväll!

Imorgon ska det festas igen, men ta det uper lungt. Bara lite granna har jag lovat mig själv!
Och det ska jag hålla med storm steg. Elvis ska med iallfall vad jag vet än, jag har ingen lust
att dra på stor fest utan bara ta det lite chill. Natta kanske skulle hänga på med!
Sånt som märks imorgon nu ska jag vara en nörd och spela the sims.. heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback