yeah

Sådär nu är allt klart, äntligen!
Nu ska jag andas och ta det lungt tills jag ska gå bort till bussen. Pappa var här nyss och lämnade nya p-piller. Men som sagt ikväll blire tjejkväll hos madelen. men först ska jag och och ida åka till ekholmen för att fixa alkohol, idioten christian går inte att få tag på. Så det får bli systemet istället. Idag blir det mycket som ska köpas. Den klassiska bilden kommer imorgon och bilder från kvällen kommer också.

oh vad jag är röksugen, har inte rökt än idag. Jag får inte gå ut på balkongen för mamma eftersom hon håller på att sluta. så får vänta tills jag ska gå bort till bussen vid fem. Hoppas ni får en trevlig torsdags kväll för det ska jag ha! Hejdå

Här kommer kvällen outfit

image490

Tänkte bjuda på lite bilder på min lilla hund tosse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback