yeaaaaaaaaaaaaah

Idag har det varit en både rolig och tröttsam dag.
Våran lärare var iväg med fyra elever till jönköping för att kolla in ett bygga och vi andra i gruppen hade då ingen lärare men vi jobbade och blev klara med det vi skulle idag. Tog väldigt många pauser men det gör inget eftersom vi gjorde klart allt. sen höll jag på att somna när vi hade teori efter lunch, tröttheten bara föll på mig. sen städade vi betongrutan det var ingen hitt! Men nu är jag hemma och ska nu äntligen städa mitt rum, som ser förjävligt ut. jag skäms över mig själv, sen har jag säkert 4 glas och 3 tallrikar som jag aldrig har orkat gå ner med, smart jävel!
Ikväll ska jag träna, det ska bli skönt har inte varit på detta pass på ett tag nu. men imorgon är det fredag och en hel vecka har gått. Vill ni veta en sak? Jag fyller 18 år om 53 dagar. Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Kommentarer
Postat av: Skribent

Hej, åh va roligt att du tittade in, det är så trevligt när man får se nya ansikten :D *kram* oh, la du kanske en röst på mig till och med? :D Jag ska ta och titta in din blogg nu, hoppas du har en jättefin kväll! :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback