Tisdag

idag har det varit en lång dag tycker jag, har haft ungefär teori ungefär hela dagen. Bara för att vi byter "station" nu i bygg! Nu har jag betong och ove skulle gå igenom precis allt! Men imorgon blir det nya tag!

Efter skolan åkte jag in till stan för att träffa christian, vi gick runt och små pratade och jag tvingade i honom mat som han inte åt upp ändå. sen kom madde och vi fortsatte en stund på stan. Jag hittade en ring på rean och madde ett linne!

Här kommer dagens outfit.

image418image417

Röda tyg skor - Din sko
Svarta legins - ?
Vitt långt linne - Bik bok
Blå/vit randig stjorta - Pappas garderob
halsduk - gina tricot
Brun skinnjacka - Jack and jones
Svart väska - Myrorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback