Tisdag och lov

jag har inte en blekaste av varför jag är uppe så här tidigt nu när det är lov. Jag har faktiskt redan suttit här i ca 20 minuter om inte mer. Det känns meningslöst att ha lov om man ändå inte kan sova. men tänkte faktiskt gå och se en film. Träningen igår var opepp som tusan, vi skojjade bort hela timmen och tills slut slog jag till isabelle på hennes tuttar och då kommer våran tränare fram och säger
 "Gick det bra ? - J
hon slog mig på tutten! - B
 AJ, tutten punkterad alltså ^^ " - J
J = Tränaren Josefine och B = bella
men iallfall dom sista tio minuterna tog vi i iallfall. men men ibland är man inte pepp på att träna.
Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, ska hem till mamma sen vid fem. Då funkar mitt busskort och jag kan åka från pappa. Fast det är skönt att vara här. Ska nog leka lite med bella med. Just nu börjar jag få ont i huvudet inge bra. Ajuste det kan jag ju fråga, är det någon som har hört låten badrum badrum ? På east fm, och vet vad låten heter ? Skriv i sånna fall..

Förresten jag hade faktiskt namnsdag i söndags, glömde skriva det men idag fick jag faktistk en försenad namnsdagpresent. Kitty linne och shorts sen en randig pjymas, Tack anne! Och tack för pengarna. Nu är jag rik igen.. jippie =)

Kommentarer
Postat av: M

Den heter Danne W & Wethoz ft Chevo - badrum badrum (techno mix) :)

2008-02-19 @ 15:37:14

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback