Tillbakaaa....

Igår blev det faktiskt en stressig ett tag. jag kom hem vid kvart i fyra då kommer micke en sväng sen ringde anne bort till träningen och kollade när Step-up började och det var klockan sex och då var klockan tio över fem. Ringde bella och berätta att vi skulle träna efter lite tjat fick jag med henne. Vilket pass, varken hon eller jag har svettas så mycket. Nu blir det step-up varje tisdag klockan sex. Då kommer man hem lagom till gossip girl. men iallfall efter träningen åt jag mat och sen bäddade jag ner mig i sängen och kollade på GG och GG. Sen kunde jag inte somna så låg vaken till ca två och var hur pigg som helst när jag gick upp halv sju i morse. Knasigt! 
Men är så trött på järn, har nu klippt ungefär 200 järn till våran armering. För er som inte vet vad det är så är det en lång järn stång som man najjar fast små järn bitar för att sen lägga det i en form som ska juta till en pelare. Våran pelare ska bli 6 meter lång, imorgon blir det najja hela dagen. Tråkigt! 
Och att få till bitarna som ska sitta på stången är ju helt omöjligt.  Vi ska ha 42 men har som sagt klippt ca 200. Då förstår ni att det är svårt. Jag har fått till 4 rätt av ca 50. Idag gav jga upp runt halv två efter lunch och satt och mätte dom som andy och klaar gjorde.

Nu har jag ätit MC och tänkte faktiskt vara hur duktig som helst och städa mitt hur ostädade rum som helst. Micke´s kommentar till mitt rum var "oj vad stökigt" Då är det stökigt!

image524
Så här är det jag håller på med just nu, bara att vi inte ska göra en vägg utan en lång pelare som ska sitta på pelare som redan är gjorda,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback