Tävling igen =)

Tävlingdags igen hos http://monkigirl.blogg.se/1202395287_tvlingen.html som denna gång lottar ut som första pris 100 kr på kicks. Läs mer genom att trycka på länken. Var med du också, Tävling slutar på söndag klockan 22:00.. Lyckat till

Jag vill gärna vinna eftersom jag aldrig vinner, plus att jag var inne på kicks igår och hittade den perfekta läppglanset som jag har kollat in hur länge som helst, har en kompis som har det och den är så fin. Ger läpparna glans och fuktighet och sitter i. Men när man ska leva på 200 kr tills den 31 känns det helt omöjligt att köpa det. Fick tips om denna tävling då man kan vinna som 1:a pris 100 kr på kicks vilket skulle sitta så fruktansvärt fint ju så jag kan köpa läppglanset. Det läppglanset jag använder nu är från HM och kostar 29 kr och är totalt vädelöst eftersom mitt kära läppglans tog min syster och tog sönder det en dag när hon blev arg på mig. Och det kostade inte 29 kr. Så det är min motivering till varför jag vill vinna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback