Svullokvällen halft slut

Nu är våran svullokväll över, eller jag ska fortsätta alldeles straxt till en film jag har lånat av madde.
Vi kollade på grey och snackade sex. imorgon kommer det upp en video på när nathalie somnade i min säng. första nathalie sa när jag hade slutat att filma var "inte lägga ut på bloggen" . Hon har börjat att lära sig att alla videor kommer upp här.

Nu ska jag fortsätta min vandring till sängen, bädda ner mig i mina nya lakan jag fick av mamma idag.
imorgon ska jag hem till madde i rappesta, det ser jag fram emot. Brännde en skiva förut hoppas tjejorna tycker om den. Madde tyckte den såg bra ut. Godnatt

image489

Kommentarer
Postat av: niklasbb

här har de hänt grejer ser jag, gjort om?:)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback