SVARTA BULLAR

Nu jälvar ska ni få höra det roligaste på länge som har hänt i detta hus
Min syster och hennes kompisar bakade bullar förut till att ha med till skolan imorgon till deras klass. För ca fem minuter sen skriker anne

BULLARNA, BULLARNA VA FAN BULLARNA ÄR SVARTA!


jag springer ner och ser att dom verkligen är kolsvarta och det helt igenimmat i köket och luktade bränt. Ni har ju sett pippi ? När hon ska baka bullar, så svarta var dom. hahaha ! sen kommer grannen och hör vårat skrik. Nu måste jag gå och köpa lite nya saker till degen. För jag och anne måste baka nya till evelina (syster) för hon sa att vi skulle hålla koll på bullarna i ugnen medans hon var tcungen att åka iväg, och vi sa ja!
Sen ringde mimmi upp i allt och jag fastnade vid tv och sängen och anne bara drog iväg till grannhuset, haha

HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback