söndag=jobbig

oh vad jag är trött i mina armar har nu i ca 3 timmar suttit och slipat trappan. vilket jävla jobb det är. men tog fram bärbara dvd så kollade på hooligans igen :P hahaha! men iallfall är klar nu och funderar på att gå till ica och köpa mig något gott. gjorde aldrig det igår sen.

innan jag började med trappan åkte jag och anne in till on off och bytte in min platttång jag fick i julklapp. Äntligen. dock fick jag tillbaka ett present kort på 499 kr på on off och vad sa jag göa med det? så försöker byta den mot pengar med pappa. jag behöver verkligen pengar nu. Försöker även få tag på elvis men hon bara sover och sover. vill spinna ikväll.. måste träna lite, har bara tränat en gång denna vecka. dåligt gjort av mig

men men ska se om mimmi hann somna hon ringde förut. hihi hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback