Söndag kväll!

Nu är jag hemma efter ha varit och haft det skojj med madde och natta. Först gick vi en promenad runt halva skäggetorp ungefär sen gick vi till centrum för att vi blev sugna på söt saker. Där inne stog vi nog i säkert tjuo minuter en halv timme och tjabblade om vad vi skulle ha. Till slut med blev ostbollar och hallonsoda, min och maddes grejj! Vi kollade på nils karlsson pyssling sen miami ink och sedan singen bee! Det har varit en väldigt busig kväll. Madde´s lillebror på 9 månader är ju så otroligt söt, suttit och busat med honom ungefär hela kvällen. Trevligt!

Bilder och video om jag får till videon på bloggen, får hoppas det. Men det kommer in i morgon iallfall för min dator hos mamma är så fruktansvärt seg, tror jag håller på att gå i taket. Hoppas på en ny snart!

Men imorgon blir det först skolan sen hem till pappa och arbeta med den förbannade trappen och sedan träning med bella, box återigen! Duktiga är vi!

nej nej nu ska jag sitta och nörda poker tänkte jag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback