Skolan börjar igen...

sådär nu är det måndag, tråkigt nog så ska jag till skolan snart! Bussen går om en halv timme. det är sol och fint ute men det blåser jätte mycket. men idag blir det svarta vans och svart skinnjacka.
idag ska man träffa alla bygggrabbarna och vad det kommer att pratas om anton´s fest i veckan. jag och tobbe började redan lite smått igår på msn. henke ligger risigt till! Sen ska jag uttnjutja anton som fan. han är ju 18, ;)
nej nej tänkte lägga in dagens outfit och sen borsta tänderna och packa ner idrotts kläderna. Är själv tjej idag men ändå drar jag, starkt gjort av mig! Funderade förut på att skita i idrotten bara för att jag var ensam idag, för M och E orkade inte.

skriver mer i kväll. hej hej
svarta leggins - GINA
Grå vit randig klänning HM
image518

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback