Patetisk fredag

Jag känner att det kommer bli en lång och tråkig fredag för min del. Lyssnar om och om igen på samma jälva låt och spelar harpan. men ändå har jag ingen lust att göra något. ska om ett tag gå till min säng och se lite på tv och äta massor choklad och tycka synd om mig. Kom på i sista sekund att jag ville ha choklad och snabbade mig bort till ica. Har ätit hembakad pizza ikväll med anne och syster. pappa är ute på krogen ikväll eller rättare sagt afterwork men han slutade tolv idag. Hade hoppats på sällskap men ingen ville ikväll. Lite eller ganska tråkigt. men får göra det bästa av kvällen, slutar vel som vanligt att jag ligger och kollar på tv med ipoden i handen och spelar harpan där istället. vad nörd jag är...

Försöker komma på något att hitta på imorgon. Ska nog iallfall ut och gå runt kanalen lite om vädret är fint annars sticker jag nog till simhallen och simmar. Det skulle vara skönt faktiskt. Sånt som märks imorgon. Kommer säkert komma fler inlägg ikväll pågrund av att jag kommer ha så tråkigt. men så är det ibland. Tja va fan ♥

image544
sjukt ful bild på mig själv snor full från i sommras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback