möööör

så äntligen hemma från skolan,
först missade jag bussen från resecentrum till skolan med två minuter. sen kom jag fem minuter försent till idrotten då vi absolut var tvunga och ha box, inte snällt eftersom jag ska köra det ikväll igen. Min lärare kör också det på måndagar. mina armar är som förlamnade. undrar hur dom kommer bli då ikväll efter en timme´s pass igen. sen blev det svenska och sen samhällskunskap, det var kul! anton och jag har aldrig tråkigt. Sen gick jag till rese idag endast för att jag missade bussen med en minut. Sen var min buss hem försenad med 10 minuter och jag stod där och frös i min skinnjacka. brr! Nu är jag hemma och ska springa ner och äta tänkte jag. Köttfärslimpa med bacon över, potatis sås och grönsaker, mums! sen ska jag städa mitt rum och sen är det dags för träning.

måste också säga att det var kul att träffa grabbarna idag, pratade mycket om festen hos anton. riktigt nice!
imorgon blir det bygg igen, men denna vecka skulle det bli lite andra bullar, kanske ut på ett företag. Kan blir nice!
Nu ska jag springa ner till köket. hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback