mjusikolaaa

Dom som känner mig vet att jag är helt galen i musik, så nu tänkte jag ge er lite tips om låtar när jag ändå sitter här och lyssnar igenom min musik.

- Wild Strawberrys - Du Är Den Som Jag Vill Ha! (New Radio Version)
- Tomas Andersson - washing up (Tiga's mix)
- mange schmidt - gömma mig
- Green Street Hooligans Soundtrack-The Stone Roses - I Wanna Be Adored
- Green Street Hooligans Soundtrack - West Ham United FC - I'm forever blowing bubbles
- BennyBenassi feat Public Enemy -BringThe Noise Pump-kin Remix ra-vau jaNEC www.Clubbers.pl_
- Amanda Jenssen - For The Sun
- Amanda Jenssen - Do You Love Me
- lazee-rock_away_(original)-mip
- Snoop Dogg Feat. Robyn - Sexual Eruption
- Amanda Jenssen - Look what they've done to my song
- Mika - lollypop
- Usher ft. Young Jeezy - Make Love In This Club
Lite blandning av vad jag har laddat hem dom senaste två veckorna. Jag har en väldigt blandning av musik smak som ni ser, från smörpop till hård techno men jag själv skulle nog säga att jag tycker om trance/techno bäst! Kan ni av någon anledning inte få hem låten skriv en kommentar om så kan jag skicka den till er.

image530

Kommentarer
Postat av: maria

Ja precis. Tack så mkt :)
Ha en bra kväll!

Postat av: Skribent

Va härligt att du hejar på mig :) jag ska heja på dig när du är med i nån tävling! :D Härligt att ha tränat lite iallafall :) min kväll har varit ganska slö, mest suttit och fascinerat mig över hur sidvisningarna på bloggen har ökat nu när man är med i den tävlingen ^^ ..hoppas du sover jättegott nu så hörs vi :)

2008-02-29 @ 02:31:03
URL: http://www.metrobloggen.se/heart

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback