Melodifestivalen 2008

sådär nu har jag varit på melodifestivalen. jag vill så gärna ge er lite smakprov men tycker ni får vänta. Det var faktistk bra. och vet ni en annan sak till ? JAG HAR SETT BJÖRN GUSTAVSSON LIVE, fan vad han är snygg. Håller på att ladda upp videon med honom från dagen som han ska spela ikväll. Han är också riktigt jävla bra. men jag kan faktistk ge er en liten ledtråd. Look kommer in som Carola gjorde när hon visade upp främling i melodifestivalen. men jag måste få säga vad patrik är liten av sig, alltså isaksson. Han är ju hur kort som helst. Har bara ett honom innan när jag var full i nkpg förra sommaren på rixfm och hur mycket såg man då?
Det var faktiskt bättre än förväntat faktiskt.

min mamma ska ikväll på det riktiga hoppas hon inte läser detta så hon vet ^^

Fick inte så bra bilder men jag kan bjuda på en.
image508

Kommentarer
Postat av: mikk

Hahaha seriöst, snyggve han vart då :p


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback