Måndag

Idag har det varit en otroligt slapp dag, kom inte upp från sängen förns vid kvart över tolv. Där vel i sängen låg jag och smsade med nicke hela morgonen och kollade på tv. Sen vid ett tog jag bussen in till skolan för att gå på svenskan där vi läste hela lektionen och skrev runspråk, sjukt tråkigt! På bussen till skolan från resecentrum träffade jag nicke sen som också skulle till skolan till slut. Sen mötte vi ida och efter rökpausen gick han till sig och jag till mig och ida till sig. Efter svenskan tog jag och ida bussen till ikano för hon skulle köpa nya skor och så tog vi en tripp till K-ruta (stavning?) och pratade lite. Ska skicka in CV i veckan till dom! Sen gick vi in lite på ikano och kollade på skor där med. Ida hittade ett par super söta, men pengar måste man tyvärr ha!

Ikväll ska jag träna, det behövs. Känner att jag mår så mycket bättre nu när jag tränar. Bella däremot är väldigt dålig och käkar pizza just nu innan träningen. men jag ska nog inte säga något, åt en lite vitchoklad som vi köpte när vi var på ikano. Illa!

Nu ska jag ner och ta lite och äta, har inte ätit något än idag. Förutom lite choklad!
Mer senare efter träningen som börjar åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback