jjajajajaj

Hemma från träningen och nyduschad och luktar gott, har ätit lite vindruvor och ska straxt hoppa i säng är sjukt trött.

Imorgon vet inte jag vad som händer faktiskt först skolan sen åka och handla på maxi med isabelle och sedan hem till henne och ha myskväll, eller så blir det att dra på fest i motala. Har inte bestämt mig än riktigt. Och på lördag har isabelle "tjejmiddag" och jag är bjuden så dit ska jag nog troligtvis, och ska dom ut kan jag ju alltid åka hem till min far och sova. men men nu tar vi en dag i taget och nu ska jag sova! Godnatt

Förresten gick träningen underbart bra idag och jag gjorde alllt man skulle denna gång, trots min träningsvärk och mitt jälva knä som nu dock ser ut som en stor ballong och dunkar. bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback