Hooligans&Singstar

Snart är det dags för att gå och krypa ner i sängen. den varma sängen! Fick till slut sällskap av emil, vi kollade på hooligans. ovanligt för min del? haha :) Sen vid tio var han tvungen att dra hem för han skulle gå upp tidigt imorgon och jag sprang in till grannarna och sjöng singstar och jag ägde både min syster och min pappa. Stolt! Nu står syrran och julia sjunger singtar hos oss där nere. Hela golvet vibrerar och jag försöker överrösta det med soundtrack från Hooligans, haha! Jag är ju nästan patetisk. I'm forever blowing bubbles <3 . Men men dags för att sova eller rättare sagt se på lite tv eller någon film!

kollade ju inte på melodifestivalen så fick ju inte veta vilka som vann men fick höra att frida och BWO hade kommit vidare. Jag tyckte att BWO låt var lite sissodär men Frida´s låt var mycket bra. Vad tycker ni ? Fast jag skulle hellre velat se therese i globen och cocacarola eller vad dom hette. För therese var riktigt bra tycker jag. riktigt jälva maffig röst. Tänkte ringa mamma och kolla vad hon tyckte om det.

Måste säga igen, FAN VAD SNYGG BJÖRN ÄR!

image510

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback