heja bamse

Nu säger jag så här, blää vilken jävla huvudvärk jag har idag!
Jag och nathalie ska snart hem eller bussen till tåget går om en timme, Madelen och Ida ligger och sover. Vi kom inte isäng förns klockan var halv fyra. Jag lovar er att det kommer in några videor från inatt och jag kan säga att alla blev väldigt onyktra. För nathalie jade nästan telefonsex. Jag låg bredvid och lyssnade men somnade till slut och vaknade väldigt väldigt kissnödig. Men nu har jag kissat och ska fråga nathalie om hon vill ta en cigg med mig. Fast jag pratar högt om vad jag skriver så om hon veta redan vad jag säger så sa hon JA och jag mår illa!
Idag ska jag ta det overhört lugnt, för jag måste ju vara pigg imorgon när jag ska på melodifestivalen. Och så ville min extra mormor att jag skulle åka bort till dom ikväll för hon håller på att sticka mig en tröja så hon ville ta lite nya mått.

Nathalies kommentar om detta inlägg
"Jävlar vilket tjockt inlägg, bestämt själv om du vill stoppa det i BH eller publicerade på bloggen"

image434

xoxo The supervomenbakisflickorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback