FUCKERS

Nu skiter jag iallt nu går jag och lägger mig i sängen och kollar på the hooligans åter igen för femtiomiljonermiljardarde gången på två veckor. Tjena mitt bena. eeeh! okej jag är på sjukt dåligt humör känner jag och tycker allmänt synd om mig själv. Är fruktansvärt röksugen med så att jag verkligen håller på att avlida vet inte vad jag ska göra. JAG HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN! är sur också för den delen. men det behöver inte prata om. Nu skulle det vara trevligt om någon låg i min säng och väntade på mig, gör det de? NEJ! ännu mer synd om mig. ensam och patetisk. bläää!
syrran ligger och kollar på eva och adam när dom är små, moget! Sen har jag sjungt för mig själv här inne i datarummet högt och fint, (SÄGER VI) skäms lite över min röst!
men tänkte avsluta detta inlägg nu som blev bara helt craaaaaaaaaasy. stavas det så? men iallfall avsluta vad det. Godnatt fuckers och hoppas nu har haft en jälva bättre fredag än mig som suger. Nu ska jag lägga mig i min varma säng och dricka cola och äta choklad, jävla tjockis! Goodbaaaaaaaaay   ♥

image546

p.s jag åker till sälen snart faktiskt, bara ca 3 veckor kvar. yeaaaaaaaaaaaaah
undrar när min pappa kommer hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback