FREEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAAAAG

 Nu är det äntligen helg, gud så skönt!
idag har det varit en riktigt slapp dag i skolan har inte gjort allt för mycket måste jag påstå. Sprungit runt i skolan med tobbe och anton. Riktigt nice faktistk! sen fick vi sluta en halv timme tidigare på svenskan ännu skönare. Sen gick jag till stationen med tobbe och jacke, riktigt nice väder ute. Gick där och glassade med mina pilot brillor. hihi!
Nu tänkte jag bjuda på lite bilder vi tog i omklädningsrummet idag som tobbe och anton har tagit över totalt. Tobbe har till och med skaffat sig ett skåp som det står på med stora bokstäver "TOBBES SKÅP" haha, =)

image531
Först var jag så är cool när jag skulle fixa strumpbyxorna.
image532
Sen blev jag så här cool efter samhällen när jag tog fram mina snögga brillor..
image534
och tobbe blev så här snögg i mina brillor...
image535
sen blev jag så här snögg i tobbes keps...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback