en tur till malmslätt

Vid ett förut sprang jag till bussen för att åka till malmslätt!
Fick tio minuter på mig att klä på mig och springa bort till bussen. Det blev en god blandning idag. Blå stövlar, svarta strumpbyxor, bruna shorts och min timberland tröja, eeh ? Sen röd jacka på det. Såg förjävligt ut! Men iallfall till malmslätt kom jag efter en timmes bussåkande. Helt förskäckligt vad lång tid det tar att åka till ställen. Först 20 minuter från pappa in till rese sen 30 minuter till malmslätt. Oh loord! Men kom fram iallfall och där mötte nicke upp mig och vi gick hem till honom och kollade på oc och pratade. Sen kittlade han sönder mig, usch han är så elak. Fast sen fick jag massage så då blev jag gladare ;) På bussen hem hade jag inget batteri på mobilen så fick ingen musik, sen fick jag vänta på min buss ut till pappa i ca 20 minuter i kylan, blä! Som tur kom bellut på bussen en hållplats senare. Då gick min mun i varv. Imorgon ska vi träna!
Nu väntar jag på att tiden ska gå, vill bli trött för imorgon ska jag till skolan faktistk! Duktig jag är.
Har precis ätit och funderar på att gå ner och ta en dusch sen hårinpackning och ansiktsmask, låter väldigt lockande.

Sånt som märks!
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback