Broken

Inte har vi börjat backa bullar en för än sitter grannar i vårat kök och pratar. Styrelsemöte. Jag är sjukt törstig men har ingen större lust att gå ner och vara trevlig. Känner inget topp just nu, men har lyssnat på samma låt nu i säkert över två timmar. Har ingen ork att sätta på en annan låt. Digga - Broken heter låten förresten det var Andersson013som skickade den till mig. Jag känner absolut ingen trötthet, vad är det med mig? Jag brukar alltid vara jätte trött. Får spela lite harpan på Ipoden och hoppas jag blir trött, för någon bra bok har jag inte här utan den ligger i skåpet i skolan. Ehm vad ska jag skriva nu, tänkte städa ordning på mitt rum har inte gjort det än, men gör nog det innan träningen imorgon. Ska även på träffa min bästa vän mimmi imorgon som jag inte har gjort på verkligen evigheter.
men tänkte gå ner ändå och prata med pappa och sen se GA. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback