Blåbärspaj&Singstar

Nu har jag suttit nere vid tv med bella och ätit blåbärspaj med vaniljsås. Först kollade vi på harry potter och fenixorden och sen sjöng vi singstar. Jag vann och jag var bäst fast att jag låter som en kråka. Vet inte om jag vågar lägga in en video på när vi sjunger, lyssnar just nu på. Låter förjävligt. haha!

Måste berätta en liten rolig sak. jag står och sjunger för mig själv när vi väntar på att det ska laddas så sjunger jag.
"Hassan vad döljer du för mig i mina svarta ögon" högt och mitt upp iallt kommer pappa hem och säger "jag hörde bara massor skrik" haha.

men men ska nu snart gå bort till bussen för att åka till stan, sen ska jag och bella fortsätta våran tripp till andy och käka pizza verkar det somt. Är absolut inte sugen. men men höörs säkert ikväll..

Förresten tycker ni om min nya header? Bilden där uppe? Säg till gärna.. hej hej

Kommentarer
Postat av: leyla

din header var fiin din köttbuljong:)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback