Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag och jag har varit i skolan och busat med anton och tobbe. Vi satt på matrasten i det fina vädret, det var sköönt!
Jag har värsta ångesten just nu, min syster spelar upp en musikal i skolan ikväll, just den tiden jag tränar och jag fick ett sms av henne förut och då skrev hon "du kan ju ta massor fina bilder på mig ikväll" hon ska nämligen sjunga solo och idiot som jag är säger att jag ska träna. Känner mig taskig, men jag behöver så jälva mycket träna. Sen kan jag inte lämna bellut. Då känner jag mig ännu mer taskigare. Får helt enkelt be pappa filma när hon sjunger. Om han gör det kan jag lägga upp det videon här, hon sjunger fint!
Jag är otroligt hungrig med, kanske ska ringa och kolla vad det blir för mat och när. Men som sagt träna idag sen ska jag fixa lite inför morgon dagen, ska hem till mamma så måste tänka på allt. Men har fixat en röd klänning, ska låna mammas tunika. hihi!
Fick även reda på idag att vi alla byggtvåor ska åka till stockholm den 3 april för att gå på en byggmässa, det ska bli kul! Vi måste registera oss på den hemsidan för att få ett kort som gör att vi kommer in. Det är bäst att göra det nu och sen hänga den på kylskåpet så jag inte glömmer bort det. Ska även fixa IV valet nu. Vet inte riktigt vad jag ska välja än, men kan lägga in det här när jag är klar!

jag måste få berätta att jag älskar att skvallra, om man får reda på någon smaskig sak på t.ex Bbd (bilddagboken) eller bloggen måste man berätta det för andra. Nu menar jag sånna saker som kommer komma ut så småningom inte saker som folk berättar för en i förtroende. Nix! T.ex skriver jag i bloggen att jag älskar ida så kommer ju hon få reda på det på vilket sätt som helst eftersom folk läser min blogg samma sak på bbd där kan alla se en. Det är sånt skvaller jag menar... eeh!
Ska bli kul imorgon och höra och se hur mycket det har gått runt. Säger så här jag tycker så jälva synd om Tk (Henke). han fick även sitt ID idag och var så jälva stolt. var påväg till bygghallen så säger han stanna och visar glatt upp det med världens leende! hihi!

hej då, dags att fixa IV valet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback