yes!!

Jag hade totalt glömt bort att svenskan var inställd idag för våran lärare skulle iväg, så var bara glada nyheter då jag slutade tolv. dock har vi ju då istället hemläxa så tills måndag har jag väldigt mycket att göra. religon prov, massor uppgifter i svenskan att lämna in! Hur ska jag klara av det? (jag har nog aldrig riktigt pluggat och idag tog jag hem böcker från skolan för andra gången) Hurra på mig!

Köpte en tidning förut, hänt bild! Så ska städa iordning lite på rummet och gå ner och fixa mig några mackor och lägga mig i sängen och läsa! Så hörs senare idag! puss på er!

(svarar även på kommentarerna då! )

Kommentarer
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

jodå :) det är bara bra :) hur är det själv? :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback