yeaah eller något

Jag och tobbe skulle ju ut och ta ett glas igår, ett glas blev till två glas, en shott blev till tre shottar, tre shottar blev till fem shottar.. jaja, ni fattar vad vi höll på med igår. fem fem fem fem.... Jag är super trött men absolut inget bakis, hoho jag hällde i mig 5 tequilla shottar och 3 cider, whaataaa fuuuck.. aja det är jävla i mig skönt! Lär vel dock sova hela dagen skulle jag tippa på istället.. Nu ska man ha någon att mysa med hela dagen! Har jag inte rätt? Men iallfall på bussen hem träffade jag ett par grannar, fick ju sällskap som tur är.. Gav mig ett paket cigg på vägen från bussen för att dom skulle sluta röka, jag tog emot och tacka och gick min väg hem.. Smsade lite under nattens gång, försöka skriva rätt och så är inte det lättaste med en touch mobil ska ni veta..

Nu över till det roligaste, jag och tobbe har nog aldrig skrattat så mycket tillsammans..

Jag - BIIIIIIINGOOOOLOOOOTTTOOOOOOOO!
Tobbe - grattis grattis du har vunnit färgfemman.. vad heter du?
Så gick vi fram till varje person vi såg ungefär.. hahaha, sen helt plötsligt kom vintergatan upp, ni vet sommarlovsmorgonbarnprogrammet? Det dära monstret som säger fem fem fem??

Jag skulle köpa cigg, sa inget annat än fem fem fem fem... hahahaha!!

Senare under dagen kommer det upp 1 kanske 2 videor från olika tillfällen under året.. HAHA säger jag bara! Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback