vilken jävel jag är

Jag har jätte tråkigt, jag vet inte vad jag ska göra. Jag är inte trött längre, bara jag vet inte.. Ska se om nathalie är ledig några minuter så kan ta en lite pratstund, dock träffar hon nog tobbe nu så kanske inte ska störa.. Hmmm......
Eller så går jag ner och är social igen med pappa och anne, eh jag vet inte!!!!

Jag har inte öppnat min chokladkalender sen i onsdags.. massor choklad när jag kommer till mamma imorgon.. Och snart är det bara 3 dagar kvar till julafton.. hoppas jag får det jag önskat mig.. det märks ju om 4 dagar... hihi!!
Dock vet jag inte hur det ska gå med en julgran med en en galning som kattungen zimba, han är ju så jälva busig.. jag menar ska julgranskulor hänga med granen lär vel inte granen stå så länge.. hahah!!

Aja jag ringer nathalie,, hon ska ju ändå umgås med tobbe inatt än vad jag behöver prata så nu tar vi upp min coola telefon och ringer.. dock får hon ringa upp för hon ringer gratis! hihihi vilken jälva jävel jag ääärr!

Hej hej hej


En bild från nian!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tackar! :) Jätte nice blogg du med! Den ska jag allt kika in i lite då och då! :)



Ha en underbar kväll nu!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback