"VAD GJORDE DU INATT"

Nu har jag städat mitt rum och packat och ska ner i duschen och ta en lång varm dusch. Hur skönt som helst ska ni veta. Ska låna av pappas mjällshampoo som har två i allt, alltså både schampoo och balsam.. jag måste tvätta håret, vi har inte någon plattång här heller för den har syster tagit med sig till landet..

som sagt duschen kallar, ska ner till undervåningen och ta mig en dusch. Pratade med bella förut, mitt upp iallt ringer nathalie!

- ah hej?
- VAD GJORDE DU INATT!?????
- haha vi kan ta det sen ring om 5 minuter..

mina vänner läser tydligen mina blogginlägg då rycktet går snabbt... hahaa

Duschen var det ja......

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag önskade att vi hade sol men nu har vi storm och regn! Fy tusan säger jag bara, hemkt.



Ha en underbar söndag nu! :)

Postat av: Anonym

2008-12-21 @ 18:48:53
Postat av: Tobias

tack tack :D och detsamma ;)

2008-12-21 @ 18:49:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lena

Fränt namn du har på bloggen!



parkbänksfilosofi...det lät fint det :)

2008-12-21 @ 19:42:15
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback