utmanad!

Jag har blivit utmanad av marica (rodeback.blogg.se) av vad som finns i min väska. I min väska eller jag har lånat den av nathalie ett tag nu finns nog det mesta.. märkte när jag la ut allt! kan ju säga vad som finns i den...

Regler:
1.Lägg upp en bild på vad du har i din väska
2.Länka till den bloggare du blev utmanad av
3.Utmana 4 andra bloggare
4.skriv i deras blogg att dom blivit utmanade




- Två busstidtabeller, varför?
- 3 olika läppglans + serat
- LdB lotion jordgubb
- 2 st astma
- toffsar + spegel
- nässpray 2 olika sorter + halstabletter
- paraply
- svenska böcker (ska plugga över jul för att få ett betyg i svenska B)
- körkortspapper
- snus
- pennor
- Vantar
och till sist mina mobil hörlurar!
(väskan är stor så allt får plats, kanske dags att rensa?)

Jag utmanar:
Lindanord.blogg.se
miime.blogg.se
shiiine.blogg.se
och till sist ckristines.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck - vinn Funky Monkey

Kul att du antog utmaningen.

Ja, din väska verkar gigantisk när du får plats med ett paraply ;)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback