Dags att snart åKa!

Nu är det snabba puckar som gäller, måste städa klart mitt rum. Är nästan klar måste bara damsuga lite! Förut när jag stod i duschen stod det något nytt balsam som jag aldrig har sett. luktade på det och höll på att kräkas men var tvungen att ta det när vi inte hade något annat. Hela mitt hår blev äkligt och jag höll på att börja gråta, kolla runt i hela badrummet och hittade en till balsam flaska som jag har andvänt och var bra. Det tackar jag gudarna för ska ni veta! Fick tvätta om hela håret. Jag ska snart gå till bussen så snabba puckar som sagt!!

Idag som sagt ska jag iväg till min bästa kompis pappa. Igår blev min helg full. helt full är den och jag ska göra något varje dag!
Fredag: Utgång med gänget för att nathalie ska åka iväg till utlandet i två veckor
Lördag: kommer hem folk till oss och ska käka middag
Söndag: Hem till min bardomsvän på fika som fyller 18 på måndag.

Nu ska jag fixa det sista, mer inlägg ikväll kanske eller imorgon! puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback