utgång ändå!

Ändrade planer för min del ikväll, tobbe ville ut så jag ska med, har dock inte pengarna till det men det fixar sig allt. Tur att man har snälla föräldrar ibland och snälla vänner som erbjuder sig att bjuda på något.
Så ska in på mitt rum och leta efter något vettigt att ta på mig, jag menar nu sitter jag i mjukisbyxor och det kan man inte ha på sig. Nio bussen blir det att ta in, och sen blir det vel 55 eller något och ta några glas sådär. Tobbe och jag är på att ta ett shottrace på la scala som förr i tiden.. eller som för några månader sedan!

Kvällens outfit kommer senare innan det är dags att röra sig..

Kommentarer
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik.

Åh tack så mycket:D detsamam:)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback