spela jälva spel

Hej på er!
Jag är ledsen för dåligt med inlägg, men åkte till körskolan nio imorse och pluggade lite och körde lite.. När jag kom hem fastnade jag för ett spel på hamsterpaj.net som heter christmas bloons. Ett skit kul spel men har kört fast mig nu ett tag och är väldigt frustrerad av att jag aldrig klarar det.. satt med en bana i 40 minuter förut.. haha !

har fastnat året igen på en bana men la ner skiten nu ett tag för att lugna ner mig haha!!

Idag blir det fika med alla tjejorna, väldigt länge sedan nu.. Ska in vid fem tänkte jag.. Vi får se om ja skriver mer innan jag drar!! Spelet väntar.. + alla mina fula ord som kommer ut ur min mun när jag inte klarar en bana...

"VAAAAAAAAAAA FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAAAAAAAAAAAAA KUUUUUUUUUUUUUUUUUK, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"


haha min bror säger att jag har damp, eeeh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback