snaba puckar hih

SItter här ny duschad och fundera på om jag ska ta med mig all min packning till pappa redan idag eller imorgon efter mellandagsrean. Stora beslut här, eller? Allt är ju redan ner packat. Jag tar med mig skiten så har jag det gjort så är det bara åka till pappa efter stan på fredag. Dock lär jag och ida vara mycket bakis på fredag. Hon har en box vin och jag en flaska sprit + 11 cider, men hälften ska till nyår också har jag bestämt..

Nej nej nu ska jag faktiskt fixa det sista och se om jörgen vill åka redan nu istället, bättre och åka till pappa och slippa stressa än sitta här nu till fyra.. Ida och fia kommer redan sex till mig, panik! Och dom andra kommer vid sju och madde och viktor kommer nio, Yeah

HAR NI FEST ELLER?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback