när paniken smyger sig fram

Jag vet inte vad jag ska göra för att paniken ska sluta smyga sig fram, några ord kan få mig att brista. Jag vill inte brista mer, jag har inte kvar. Alla tar mitt liv ifrån mig, ingen verkar förstå. Jag har så mycket jag vill säga men inget kommer fram. Jag vill inte känna såhär mer, livet är för svårt för mig. Jag behöver kärlek, den kärleken jag aldrig får som jag behöver. Kärleken som får mig att le på riktigt, kärleken som får mig att pirra i hela kroppen. Jag vill känna mig älskad av någon. När ska jag få min kärlek? Jag behöver någon som ligger och håller om mig när jag blir ledsen på kvällarna. När man vaknar upp på natten frysen och kan krypa ner under någons famn och känna sig välkommen. Jag känner mig inte välkommen någonstans längre. mina vänner sviker och lämnar mig själv. I många år har jag frågat mig själv, vad är det jag gör för fel? När hjärtat sviker och hjärnan ballar ur. vad ska jag göra för att åter hämta mig från mina brister? Ingen finns där och vill berätta det för mig. Jag får jämt höra "alla har problem dina är inte dom viktigaste för det finns folk som har det värre än dig, så sluta tjata om ditt jälva liv" jag ställer mig frågan är detta värt allt kämpande och försöken? Är detta verkligen värt allt jävla kämpade när ingen tror på mig att jag kämpar och försöker?

Jag behöver höra allt som jag inte hör. Jag vill inte höra mer om hur dålig jag är. Snälla sluta?


Kommentarer
Postat av: alexandra

men gumman lilla!<3 säg inte så "/ du ska veta att jag finns här för dig och kommer att göra det också!

och jag känner också en stor ensamt. ända sen erock har jag haft ett stort hål i mitt hjärta och det blir bara större oh större för var dag som går! </3 men kämpa vidare gumman! om du skulle ha ett leende på dina läppar hela tiden och vara lycklig så kommer du inte förstå när du verkligen är lycklig...

Han kommer jag lovar. när du minst anar det vänner <333

2008-12-14 @ 21:29:58
Postat av: Anonym

Vad fint och djupt skrivit av dig,ibland kan det vara skönt att sätta ord på sina känslor och faror. Stor kram till dig. Kämpa på!

Postat av: Anonym

du är älskad som fan!

2008-12-14 @ 23:20:46
Postat av: jane

hejjj!!!vill du ha gratis kläder?gå då in på denna länk och registrera dej:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=124504

vill du ha grais smink så registrera dej på denna länk:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=164433

ha en bra dag!!!!

2008-12-15 @ 07:55:28
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/
Postat av: madde

jag vet att jag inte kian fylla den saknaden du känner men jag älskar dig otroligt mkt, du är & förblir min allra bästa vän, i alla lägen. jag kan inte leva utan dig, att veta att du mår dåligt, d gnager sönder mig sakta inombords. att veta att man inte kan hjälpa sin bästa vän, d känns hemskt? jag önskar bara att jag kunde göra något för att få dig le ett riktigt léénde och inte falskt. men en grej ska du veta.

hoppar du hoppar jag <3 / madeleine peukert

2008-12-15 @ 20:56:58
Postat av: madde

jag vet inte vad jag ska säga, jag älskar dig ngt grymt jävla mycket och d tär som faaen på min inombords att veta att du inte mår bra , att du inte är lycklig. du är min allra bästa vän i hela världen, och jag kan inte leva utan dig. jag önskar bara att det fanns ngt ja kunde göra. du kommer alltid ha mig, du är fuucking bäst i mina ögon. o en grej ska du veta, hoppar du hoppar jag / din vän i evigheters evighet Madeleine Peukert

2008-12-15 @ 20:59:47
Postat av: Maria

Känner igen dom där orden "alla har problem dina är inte dom viktigaste för det finns folk som har det värre än dig, så sluta tjata om ditt jävla liv".. Det är förjävligt. Men va stark tjejen! kram.

2008-12-16 @ 14:48:21
URL: http://marianehvvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback