Mysfredag!

Hej hallååå i stugen!

Hela dagen har gått ut på att ha haft ont i magen, jag lovar er fy i helvete vad jag har haft ont i magen! Nu börjar det faktiskt släppa som tur är! Sitter här med per (alexandra/porrbruttan) bella dissade oss, nästan som vanligt att hon dissar mig! men sånt händer ibland!

Vi ska vel gå bort och köpa pizza snart tror jag och lite annat gottigt hade vi tänkt! Se på idolfinalen ska vi också göra. Hon skriver också blogg så har suttit och klurat ut en bloggdesign åt henne! men blev trött på det när datorn bara stängdes av! Nu lyssnar vi på segertåget med maskinen och jag sitter och pratar med nathalie som är i spaninen, hon är dum! bara en vecka kvar nu iallfalll!

Nu ska vi göra annat! Hej hej hej hej

P.s Jag tror att kevin vinner bara för att han är som han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback