Musiktips i Partymusik

Vet ni vad? Jag byter musik tips nu för jag hittar inget bra svenskt på datorn. Är hos min mamma och ca bara 200 låtar. har alltså allt hos pappa! Så svensk musik får ni vänta med lite! Därför tar vi PARTYMUSIK! passar perfekt så här till helgen!

Ta upp nerladdningsprogrammet eller youtube och börja skriva för nu kommer det party musik!


Laser Inc feat Lex - Utgång ikväll [Radio Edit] [www.technoapell.com]
Raaban&Recca - pumpa pumpa

Elov & Beny - Singel och Sökande (Top3! Remix)

Ozi - juicy pen
Basshunter - Adam Alsing
DiscoCrew - Här Kommer Rebecca! (Top3! Remix) MASTER
DJ Pish - Tjena tjena(Version)
Dj Tune - Bag In Da Box
Kick - Fest Hos Mig
Lady Gaga - Poker Face
Katy Perry - I Kissed A Girl (Daniel P. Remix)
Magnus Uggla - 24 Timmar
Mc Hammer - U Can't Touch This (Techno remix)
Pitbull - Go Girl
tobbeno1-clubglamour
Pussy Cat Dolls - Hot Stuff
Run DMC - It's Like That
Sun Kidz and Marhz Inc feat_Destiny - Wake Up
The Woah Song
ToyBox - Tarzan and Jane
Freestyle - Rider omkring
Freestyle - Sommarnatt

Hoppas det är något som funkar, dom här låtarna partar jag bäst till iallfall och jag hoppas ni iallfall tycker något ser bra och låtar bra ut!


Kommentarer
Postat av: Simon

Technoapell.com är bäst :D

2009-07-17 @ 16:19:33

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback