kör franskt

Jag är verkligen trött just nu, jag höll på att somna i sängen förut. men nu gick jag upp och satte mig här, väntar nämligen på att nathalie ska ringa. vi ska röka och prata skit och jag ska bort till ica och köpa matlåda tills imorgon, min extra mamma hade tydligen ingen lust att göra en matlåda till mig, eller rättaresagt jag var tvungen att göra min egen mat för ikväll och imorgon, då svälter jag hellre faktiskt! Jag behandlas så jälva orättvist när jag är hos min pappa. Ibland vill jag bara slå till alla tre och skrika på dom eftersom dom har en inverkan på hur jag mår..

Jag hatar min musik just nu ska jag lova er, jag hittar verkligen ingenting bra. har nog snart gått igenom alla jälva 5000 låtar! Fuck it jag behöver röka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback