Jävla blogg värld!!!

Alla har vel hört om detta jävla problem om stina lee är i Thailand eller inte! Storstadspojken tror inte på att hon är där, utan han ska ha bevis för det. Många klagar på att hon har googlat alla bilder och tagit bilder från sin förra resa dit! Jag säger så här jisses varför skulle man fejka en Thailand resa? Jag förstår inte detta med bloggvärlden. Dom stora får inte vara ifred. Tänk om det hade varit ni som hade varit dom stora? Fått alla idiotiska frågor varje dag. Jag är glad att jag inte är stor och får dumma frågor varje dag! Låt dom va, precis samma sak om ni skulle få frågor. Man kan ju bli galen på detta! Alla började blogga för att det är ett sett att minnans vad man gjorde då och få sina nära och kära läsa om vad man gör i sitt liv! Varför lägga ner energi på att förstora för alla?


Jag började blogga för att det kul att testa något nytt och snart är det 3 år sedan, började i juni 2006 och har sen dess blivit fast! Jag älskar att skriva av mig och det känns så skönt.

Hoppas ni kan förstår att dom stora bloggerna är lika dana som oss andra "mindre värda".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback