jag har glömt att

Jag har glömt att berätta något hysteriskt roligt, eller det tyckte iallfall jag och tobbe i fredags. Tobbes buss in till stan var försenad så jag kom var i stan när han åkte från skeda udde, hallåå lixom!! Vi pratar i telefonen under hela hans bussresa som tar ca 20-30 minuter in till stan! Iallfall nu till det roliga!!

vårat samtal bryts och han ringer upp fast med VIDEOSAMTAL.. hahahha! Kan ni tänka er hur det såg ut? han sitter på en buss och håller mobilen framför sig och jag står på en busshållsplats där det går folk förbi hela tiden och bussar och bilar med mobilen framför mig.. hahaha!!

Vi stod där och pratade som två galningar och trodde vi var as coola och visade tänderna, munnen näsan osv.. hahhha
Ville bara berätta det, ni fattar säkert inte ändå.. haha


tobbe och jag midsommar 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback