jag glömde berätta

Igår när jag satt och åt nere i vardagsrummet med pappa och anne kollade jag i siba katalogen för att drömma mig bort om en laptop. Kollade på spel sidan lite fort och ser  något som får mig att brista i skrik rakt ut!

Disney Sing it: High School Musical 3 PÅ SINGSTAR!

Förstår ni att jag skrek rakt ut? Vadå jag SKA SKA SKA ha, min syster blev lite hysterisk som jag. Ni som har läst min blogg ett tag vet att jag är totalt förälskad i high school musicial filmerna! Hur perfekt är det inte då att kunna sjunga låtarna?

Yes, det hoppas jag ligger i ett paket under julgranen i år!!!

På siba kostar det 449 står det på Hemsidan! Och det släpps på fredag alltså den 5/12 stod det i katalogen..


Kommentarer
Postat av: Magda

hehe, mm :P

jodå, d har jag. haft fult upp hela dagen :P

sjda ?

läste i ditt förra inlägg att du lyssna på fonkey fresh :)

han e bra :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback