jag är nog lite galen jag med!

Allvarligt nu, men syster borde ha damp eller något liknande. Jag är så fruktansvärt uttråkad så jag sitter och terrorserar henne på hennes rum. Hon tömde sin spargris så hon kunde köpa chips till henne och min syster pojkvän och sen bella. Då stoppade jag in en femtioöring i näsan på skoj och tog ut den. Då började hon skrika som en galning, sen tog jag sönder hennes godispåse som var full av salt i hennes säng och då skrek hon rakt ut i sitt lågaste stämma så jag tror nog att ica hörde henne skrika! Sen fick jag inte vara med dom tre och kolla på film och då blev jag mer ledsen. Nu ska jag kolla om någon annan har kommit hem så jag kan beklaga mig lite, för jag har verkligen skit tråkigt. Lyssnar på sämst musik gör jag också, vart fan är all bra musik egentligen?

min syster vägrar att köpa mig något på ica för jag bara har enkroner, jag tror jag dör snart! Som sagt jag har aldrig sagt att jag är som alla andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback