Jag är frän!

sådär nu är det dags för sängen! Har jätte ont i huvudet så ska bädda ner mig skönt i min säng och kolla lite på tv!
Dom har öppnat lidl här i skäggetorp så var inne där för första gången med madde förut och hittade en ny energidrink och madde säger att det är tjurpiss i alla energidrinkar. Jag blev äklad och var tvungen att gå in på Willys (som också finns) och kolla på min favorit energidrink nämligen powerking om det fanns där i också, jag blev så äklad att jag höll på att spy. Det förklarar att jag aldrig mer kommer dricka energidryck. Det lär aldrig funka men fy i helvete vad äkligt!
Mitt upp allt i detta ville jag så klart ringa nathalie och berätta vad jag har upptäckt men det kan jag ju inte eftersom den dära jälva subbad är i Gran Canaria. Jag blir tokig på detta! JAG BEHÖVER MIN BÄSTA VÄN!

Nog med skrivandet idag nu ska jag som sagt röra mig till sängen! Har kännt mig overhört sexig ikväll, har nämligen haft på mig mina gamla gamla gröna mjukisbyxor från tiden då jag spelade handboll! Kände mig as frään med nummer 15!



syns inte så mycket men dom är verkligen gröna! lite halvmörk gröna!

Kommentarer
Postat av: Dragana

Tjurpiss i energi drinkar tror jag inte på! Heheh. Men däremot så är den ju tjursperma det som glänser på Ahlgrens däck. Heheh.. godiset. :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback