ingen praktik för mig inte

Idag är jag hemma för jag får inte gå till praktiken för att jag är för hostig tycker min handledare! Sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa så jag kan få en tid för min huvudvärk, käkvärk och magvärk. Jag ska gå och städa mitt rum för det satt tydligen en lapp på min tv när jag vaknade förut. men bara tydligen! Ikväll är det titanic på tv så jag ska faktiskt gå till ica lite senare och köpa mig något smarrigt till filmen.. fråga mig inte varför men det är vel nästan tradition att ha smarriga saker till en film? förlåt för alla tråkiga inlägg men är absolut inte på topp just nu och jag har inte en aning varför.

städa skulle jag ju göra iallfall och höja volymen men först så ska jag borsta min tänder. hej så länge

P.s du som skickade länken och kameran så funkar inte länken

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi :)

Tack :P Jo det är bra med mig, lite trött bara men. Hur är det med dig då? :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback