ingen bakfylla här iallfall!

Hallå där så här på annandagjul!

Har kommit hem till pappa igen efter ha sovit hos min mamma. Igår blev en kväll som jag inte vill minnas dirket.. jag vet inte hur jag ska berätta kvällen. Lite bråk och mycket fylla och lite spya. åkte hem någon gång runt ett två kommer inte ihåg så jätte mycket men åkte iallfall hem med viktor och madde i en taxi.. Åt mig kebabpizza i sängen och kollade på förhäxad.. hehe...

Ligger och kollar på en film på fyra, ikväll blir det hemma kväll så det står härliga till. behöver umgås lite med familjen känner jag. Är knappt aldrig hemma längre, sen börjar ju körslaget idag också.. Sånt som märks!

Nu ska jag vänta tills det kommer reklam och gå ner och ta något att äta, är skit hungrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback